tisdag 12 april 2011

Bilder från resan


Hey guys! Jag har bara jobbat sen jag kom hem från resan, så därför har jag varit så skitpissdålig och inte uppdaterat. Exqyyyyyse moi liksom.. Här kmr iaf lite pics from da journey!
Jovis testar en äkta italian espresso.
Moi sitter på muren runt den gamla staden. Sjukt vackert.


Snyggaste pojkvännen? JA!
Ni vet ju alla att jag gillar boobies.. hade svårt att hålla fingrarna i styr när jag fick syn på denna.



Man skulle kunna säga att "ta kort när den andra går"- kort blev mkt populära. Här nedan har ni några gångstilar att checka in.





Sen efter en kväll med lite vin och tapas skojbråkade vi lite och jovis hade sönder mina brillor. Har bara en sak att säga: He owes me a pair alltså.. d va mina favobrillor!

Jovis gillar mjölk. De hade mjölkautomater där nere.. fett weeeeird!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar