lördag 30 april 2011

Trivs

Jag trivs verkligen med mitt liv nu och säger som minimajsen i reklamen: jag mår så otrrrroligt bra! Kmr ihåg när jag va i tonåren och bara mådde dåligt hela tiden för jag hade en kille som var otrogen och bara gjorde mig ledsen hela tiden. Hade heller inte så mkt kompisar eftersom jag var hemma och var ledsen mest hela tiden. Usch, längtar INTE tillbaka. Nu har man världens finaste kille och underbara vänner. Jag kunde inte vara lyckligare just nu. TACK alla ni fina människor som förgyller mitt liv. Jag älskar er! :-)

2 kommentarer:

  1. Du e så vacker på insidan och utsidan! så glad att vi träffats! u are the best och förtjänar det bästa. love u. puss din vän di

    SvaraRadera
  2. Fin du är min söta vän! Du e grym diana! Love you toooo! ;-)

    SvaraRadera