lördag 30 april 2011

Fy faaan vilken najs kväll

Haft så sjukt jävla skittrevligt idag att jag typ dööör. Såå himla trevligt innan hos sofia och alla suppergulliga tjejer, sen askul att dansa jättemkt på collage. Men haha, jag blir ju så full i skratt alltid när man kmr in i vipen. Vad är det för människor där liksom? Alla tror de e så jävla coola, spec killarna, och (kanske) har en massa pengar och tror de e så snygga, men snälla... Hur många snygga tjejer går d inte på EN enda kille? D finns inga snygga killar i sthlm.. (förutom min älskade jovis såklart och fan vilken tur jag har som är tillsammans med hnm!!! Kan inte vara lyckligare än jag är nu;-))

Nejmen herregud..garvar typ varje gång man e inne där.. Sen e jag så jävla fucking skitförbannad också.. På vad? Undrar ni nu.. Jo, alla äckliga jävla cpkillar som tror att de kan ta sig friheten och typ smeka en på magen när de passerar bara sådär.. Asså jag lovar att jag hugger som en jääääävla giftkobra om d händer mig och sparkar upp deras äckliga testiklar så att man ser dem när de gapar.. Vem i helvete tror dem att de är????!! Asså jag blir så jääävla arg... Ni ser ju bara vilka liknelser jag gör här och jag lovar jag kan värre... Hände både mig ikväll och emma. Jag säger alltid ifrån, fy faaan vad jag hugger!!!!

Så, var bara tvungen att få ur mig det där. Men oooh, haft askul idag.. Imorrn blire vårbuffe!! Puss

Oj.. Just nu när jag sitter på bussen vid karolinska.. E d nån jävel som snott en bil och ställer den i körfältet där min buss ska köra.. Sen så kmr snubben tilbaka efter en parkering i körfältet och backar in i betongstaketet.. Sen springer han fort som fan därifrån och nu är jag fast för biljäveln står i vägen... Vi får väl se när ja kmr hem... Seeeee ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar