fredag 18 november 2011

Elgö

Nu e jag och Jovis på Elgö. Det är vi här och typ tre pers till. Helt kolsvart överallt. När vi kom med bilen skulle vi parkera på en parkering där bara de som har nyckel till bommen kan stå. Vi går ur bilen och johan ba: det är en väska som står där. Det är också någon i bilen där borta! Jag sa att han skulle sluta skrämma mig, men sen såg jag också att det var nån i bilen! Jag förklarade för jovis att det var ett kärlekspar som jökade i bilen och hade sitt gömställe där. Vi hade tänkt att åka Jovis familjs egna lilla båt över, men snorungarna som åker moppe här i å-berga hade snott bensinen. Helt besvikna satt vi där och visste inte vad i skulle göra. Lyckligtvis kom en stor båt som vi kunde åka över med. Den går bara en gång om dagen. Hade vi tur eller hade vi tur? De som var i bilen kom ut och åkte över sen med oss, så det förklarade varför de satt i bilen.. Haha.. Nu bli're mys med idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar