söndag 6 november 2011

Riktigt kul kväll igår

Det var verkligen skitroligt igår. Först var vi hos oss och förade/fixade oss. Jag sminkade grabbarna (Jovis och Rogge). Snygga de blev va? Jag var sjuuukt nöjd med min outfit.
Så sjukt roligt.. vi sitter på pendeln och snackar med några tjejer. Så kommer polisen, så jag tar min cider och ställer den under mitt säte för att gömma den. Johan: -Nejmen vad gör du? Sen tar han upp den och polisen: -Jaha, tack för cidern! och tar den från Johan. Johan utbrister: -Nämen tjaaaa Rille!! Då känner självklart Johan polisen.. alla i hela pendelvagnen började asgarva. Det var så jäääkla kul... tyvärr fick jag inte tillbaka cidern.. hade inte sett ok ut om polisen gett tillbaks den.. haha..

Vi drog till Collage och mötte upp Hanna, Allie m.fl. De hade middag där som började kl elva. Seeeen middag eller?! Det var iaf några som inte kom, så vi gick in på middagen och typ käkade mat.. hahaha... satt vid samma bord som Kissiemjau ;) Sen köpte Roger champagne för tusenlappen och vi röjde på där.. sjukaste middagen.. ingen käkade, alla dansade.






Efter ett tag ville Jovis dra till Soap, men vi fick inte komma in utklädda där..så vi började knata mot stures.. men då var klockan typ halvtre så det var ingen idé att gå in. På vägen skrämde jag och Johan alla som gick förbi, fy faaan va roligt det var. Det gjorde typ hela min kväll.. jag gick runt och såg död ut och stirrade på folk. Så jävla roligt att jag dog typ.. Ni skulle sett folks ansiktsuttryck. Jag borde ha anställning i spökhuset hahhaa... Så ni hör ju.. roligare kväll får man leta efter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar