lördag 26 november 2011

Jobbhelg

Denna vecka är det jobbhelg, men d gööör inget för nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar. Sååå skönt verkligen. Köpte min första julklapp igår, det blir inte många klappar i år eftersom mamma ska till Sydafrika, Tess och pat kommer ha bebbe och jag jobbar kväll (!) Troligtvis, de har inte lagt schemat än.. hade jättegärna velat va med Johans familj, men men.. jag är ledig på nyår iaf så det är ju alltid nåt. =)

Haha igår.. herregud.. jag satt och väntade i en halvtimme sen kommer hudterapeuten ut och ba: Kan jag hjälpa dig? Jag ba: eh ja.. jag hade tid för en halvtimme sen.. hon ba: Va? Men vad heter du? Jag trodde jag hade dig där inne! Då har hon tagit in fel person.. en förvirrad själ som skulle kommit nästa fredag... och hudterapeuten tar inte ens namnet på den hon ska behandla... tragiskt. Besviken blev man ju, men hon sa att jag skulle få kompensation för det och det låter ju bra. SÅ ska dit igen på tisdag. Lunchade iaf med Tulle och Lollo det var supermysigt.

Nu jobb! Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar