onsdag 31 oktober 2012

Allhelgona

Eg firar ju amerikanarna halloween helgen innan allhelgona. Men vi i Sverige firar både helgen innan allhelgona och allhelgonahelgen! Jippi för mig! För i år blire utklädnad igen! Trodde inte det skulle bli av, men på fre så jäklar. Hehe. Ska bli skitkul. Som ni vet älskar jag att klä ut mig. I år blire nån form av läskig pirat, ni får se på fredag. Jag, Ida, Elina och Viktor ska ut och röja lite. Ska bli skitkul =) Ska strax iväg och kolla om det finns några läskiga linser kvar på teknikmagasinet så fort Jovis kommer hem. Dock är de väl slut som vanligt. Hoppas det finns! Kommer bli nåt liknande denna pirat:
Dock inte lika utmanande. =P Förra året såg vi ut såhär: 

Det var typ en av de roligaste kvällarna när jag Jovis och hans kompis Roger var ute. Jag gick runt och skrämde alla på stureplan, hahaha. Nånstans under denna period blev Leon till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar