fredag 19 oktober 2012

Myspys

Johan är ute med kompisar och ölar och jag och Leon är hemma och myser framför tv:n. Vi ska se x-factor. Sjukt bra! =)
Har också kollat på underbart är kort.. asså det programmet är sååå braaa.. jag älskar alla som är med. De är så himla fina människor. Man blir helt varm i hjärtat när man ser deras vardag. Mycket grejer som man själv tar för givet och inte är några problem är jätteproblem för dem som de handskas med varje dag.. häftigt. Är värsta tv-junkien nu.. kollar även på bonde söker fru i år. Sett det? Asså det e ju för roligt.. Klas är ju bara för skön! Hur positiv är han inte? Haha så härlig.

Har även pysslat med lite vuxenstuff ikväll. Hur jag ska göra med min pension osv.. och enligt min smarta moster ska man inte placera pengarna i pensionsförsäkringar utan spara i högriskfonder istället så det ska jag ta och fixa! =)

Min fina mamma ska spara till Leon lite varje månad som ska växa och bli mer som han ska få sen när han blir vuxen. Så himla bra! =)

Hoppas ni har en fin fredag my friends.

Ps. Muns vad gott det var med mysmiddag igår. Världens skönaste dag med min fina kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar