fredag 26 september 2014

Jante

Så himla kul. Igår lade jag ut två bilder på insta. Den ena en closeup på mig själv och sen en på mig och min lilla son. Vilken fick flest likes? Det är alltid så att man får fler likes när ett barn är med på bilden än om man lägger ut en snygg bild på sig själv oavsett vem som lägger ut bilden. Det är jättekul, missförstå mig inte, men är inte det typiskt svenskt? Jag är ganska noga med att ge komplimanger till folk för jag vet att man blir glad av komplimanger. Det är roligt att sprida kärlek liksom, men ibland känns det som att folk inte vill göra det för att man inte ska bli "för uppblåst" eller så att "man inte ska tro att man är nåt". Det roliga är som jag märkt här på bloggen är att jag har fler besökare när jag lägger ut mer bilder på mig själv. Jag menar, min blogg handlar ju om mig inte sant? Ni som läser vill ju se vad jag gör och hur jag ser ut  och vad jag tipsar om, annars skulle ni inte läsa eller hur? Med andra ord: Skit i jante hörrni! Like:a mer och dislike:a mindre. Det är väl egentligen det som är mitt budskap. 

Nu blir det amarone och fredagsmys med mina boys. Ha en toppenfredag fina ni.

Puss ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar