måndag 8 september 2014

Must have's

Här är mina must have's för hyn som jag rekommenderar varmt.
1. Clarins beauty flash balm
Om ni vill ha en flawless makeup som sitter hela dagen. Minimerar porer och ger huden en fin glow.
2. Tea tree flawless BB cream
Visade denna för er i somras och nu utvärderar jag den med två ord: köp den! Jag har slutat använda foundation för min hy ser helt fantastisk ut just nu. Jag tror att den här har ett finger med i spelet. Man får en naturlig finish och känns som en hudkräm som bara är bra för din hud samtidigt som den jämnar ut hudtonen. 
3. Kanebo sensai
Älskar denna hudvårdsserie. Efter att jag började med denna i kombination med regelbundna portömningar fick jag till slut ordning på min hy. Den här känns lätt på huden och återfuktande på samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar