lördag 13 september 2014

Jordgubbscupcakes

Hej på er! Nej jag har inte dött.. har bara varit så trött efter denna veckan på jobbet.. ska liksom jobba imorgon  med.. 6 dagarsveckor är inte att leka med ska ni veta. Idag har jag varit och dansat med lillprinsen. Det gick bättre den här gången iaf så jag tror hans blyghet kommer att lossna snart. Sov en stund på dagen och sen har jag bakat cupcakes. De här blev verkligen såååå himla goda. Dock blev frostingen för lös.. måste ju skaffa en Kitchen aid... eller iaf en liknande som inte är lika snordyr.

Imorgon efter jobb ska jag rösta och sen drar vi hem till Diana och Lars på middag. Myspys! 

Kram på er

2 kommentarer:

  1. De där vill jag bli bjuden på! Ser helt galet goda ut!

    SvaraRadera
  2. Du får komma över på fika snart! :x

    SvaraRadera