lördag 15 augusti 2015

Elinas möhippa

Idag har jag varit på Elinas möhippa. Det var supertrevligt, jättemånga trevliga människor där, har inte träffat så många av hennes vänner så det var verkligen kul att få göra det. Vi började dagen med frukost på såstaholm. Och vilken frukost! Mums, så himla god. De hade allt! 


Sedan åkte vi till gärdet för att spela bumperballz. Ni vet såna där stora bollar man kliver in i och sedan spelar man typ fotboll eller tacklar ner varandra. Det var såååå himla kul. Men snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon, haha jag har liksom inte tränat på typ ett år. Mina armar kändes som spaghetti.
Blev man tacklad kunde man hamna på rygg eller huvet så då fick man kravla sig upp som en liten skalbagge. Haha!


Efter det fick hon sjunga in två låtar i en studio, men jag åkte hem innan för jag ville inte riskera att få mjölkstockning. Hade med mig pump men det är så himla meckigt.. gick bra iaf.

Rolig dag!

Aj aj, knogarna tog stryk. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar