lördag 22 augusti 2015

Njuter

Så himla härligt väder hörrni. Började dagen med att dra mig i sängen länge till typ halv elva. Gick upp och åt frulle på altanen och nu sover lillan gott i vagnen. (Edit: 5 min sov h8n...)Passar på att njuta av solen med en bok jag fick av Diana. Leon är på Elgö och har roligt med farmor och farfar.
Johan kommer hem snart och då ska jag börja fixa mig för kvällen. Ska hem till Hanna och käka god mat och ha skoj.
Häääärlig lördag!

Igår pajade dock vår nya bil.. eller nygamla, den vi köpt som extra skruttbil. Var hemma hos Anders för att spana in hans nya lya och sen när jag skulle hem så började bilen klucka. Vågade inte köra hem den så jag åkte tillbaka och tydligen var det nån multirem (???) som pajat. Haha asså jag kan verkligen nada om bilar. Går tydligen att fixa lätt iaf. Tur! Älskar den där lilla maggan. Är en Renault megane och vi kallar henne maggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar