fredag 1 april 2016

Vidare

Hallo på er!

Igår var jag på casting för hela sverige bakar och jag var lite nervig innan. Just för att man inte har nån aning om vem man ska träffa eller vad som ska göras osv.. men det gick tydligen bra för jag kom vidare direkt! Trodde inte att jag skulle få reda på det på en gång, så jag blev SÅ himla glad. Så jäkla kul. Här ska bakas! Nästa vecka kommer jag få träffa domarna på riktigt som är med i programmet plus tävla om en plats i programmet. Sjuuukt spännande. Man har ju ingen aning om vad det blir för slags utmaning. Jag ska plugga recept i veckan.
Har redan bakat en ny botten jag ska ha i min andra tårta jag ska ta med mig också. 

Wish me luck!!

Här är tårtan jag hade med mig. Vit chokladmousse tårta med hallon/lemoncurd och mascarponegrädde. Den var verkligen så god! Hoppas de tyckte det med, man fick tyvärr inte veta vad panelen tyckte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar