söndag 27 juni 2010

Goddag Goddag

Vad händer ute i cybervärlden?
Här händer d inte mkt. Jooorå, ba skoojaaaaaa...
Idag har jag varit på Johans jobb (läs brandkåren) och solat och badat. De har en pool som man kan bada i (eller göra vad man vill egentligen). De är ganska snälla där borta. Jag tog med mig storesyrran (Lollinski). Sov hos henne igår, åt en smarrig frukost, sen begav vi oss till brandisarna. Där fick man bulle och kaka. (om man var snäll). Sen fick jag basta också. Det va kuvl. Kuvl i juvl. (det är kul att skriva såhär)

Imorrn ska Jovis ansjovis hämta mig tidigt, han slutar halv åtta. Då ska vi hem till honom å sen in till Rålis. Där kan man spela boule. Jag va me i en turnering där förra året och kom tvåa. Måste ta reda på om det är i år igen, då ska ja banne mig vinna.

Midsommar var supermysig. Träffade nästan hela Johans släkt, kändes det som iaf. Johan vann på vinlotteriet, inget ovanligt direkt. Sen gick vi tipsrunda och lekte paketleken. Den va asrolig. Men ja vann inget... det hör inte heller till ovanligheterna.

Puss puss på er era gamla octopussies. (betyder bläckfisk på engelska för er som inte visste)

2 kommentarer:

  1. Schysst layout Laini! Snyggt. Gillart! Imorn hämtar jag dig och sen tar vi våra "nya" jonnar och drar ner till beachen. Fett nice! ;)
    puss och klem :)

    SvaraRadera
  2. nej, urs, ingen klem. d lät ursligt.
    Ja, ja ska jonna som aldrig förr, jonn jonn!

    SvaraRadera