onsdag 2 juni 2010

Wooopidooo!

Tjingeling in santawoods. (tomteskogen)

Fyy fasiken sicket veedööör öh du öh! Men, otur som jag har är jag instängd på praktiken om dagarna..håll ut bara en vecka kvar... urk!

SATS iaf.. va där på infoträff igår, fick info om företaget, hur man gör med allt om man blir sjuk, förmåner, lön osv osv... Lät sjukt bra i varje fall... dock har ja ju anställning här nere i V-tuna.. så ja ska ner ikv å snacka me chifen, han lär inte bli glad.. =/ men men.. man måste tänka på sig själv ibland, ja kan ju inte bara jobba där för hans skull heller.. d funkar ju inte direkt så.
Jag e bara så sjukt NÖJD, trodde aldrig ja skulle få jobb på SATS... d e tamejfan helt crejzy. Har varit en av mina målstolpar här i livet, man kan om man vill, jag säger bara det.

Ska ner å treeena nu, men vi höres!
Njut i solen. Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar