torsdag 17 juni 2010

Hallåååååååå

Lege rå?? Jag e bakizzz... urz! Men ja mår prima ändå. Det var verkligen SKITkul igår! Blev en spontan utgång igår å Alessandra och Hanna mötte upp. Vi hade lite drinkbiljetter kvar och dansade massor. Det var blandat med folk, gud vad roligt det är att bara kolla på folk ibland. Sen drog vi till soap och var där tills det stängde. Hade gympadojor på mig igår, borde man ha varje kväll, shit va skönt d va att slippa få ont i fötterna.

En fråga poppade upp i mitt huvud under morgonen. Hur gör man jord? Asså, planteringsjord... den e ju ren liksom, ingen sand eller maskar eller stenar i... e d nån som sitter å rensar eller vad e det frågan om? Och typ: odlar man jorden??? Eller gräver man bara en grop och sen e saken JORD? (Kim kmr bli så stolt att jag nyss drog en ordvits!)
Ja...det e mkt man inte vet här i livet. Nu ska jag o Jovis ansjouvis bada. PÖSS

1 kommentar:

  1. Ljug inte min kruka, du ska inte alls bada. Du ska sola!

    SvaraRadera