måndag 7 juni 2010

Inte nog med att...

ha sjukt mkt att göra...det finns andra grejer som ligger och gror.
Jag tänkte bara skriva och säga att om det är ngn som har ngt den vill säga till mig om jag har behandlat nån illa eller varit dum som ni tycker, så säg det på en gång så är det ur världen sen. Då kan man ju åtminstone försöka förklara hur det ligger till egentligen och försvara sig. Gå runt och vara sur på nån för nåt den gjorde för en månad sedan...är inte okej.

Varför skulle man vilja förstöra med flit???????????? Alla ni som känner mig på riktigt, vet att jag aldrig skulle göra så för att vara elak. Jag är jävligt rak och ärlig, men elak är jag inte.
Kommer aldrig nånsin att vara det med flit heller. Kanske mot ett otroget och elakt svin, men den risken finns inte för jag har världens bästa pojkvän. Sådeså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar