torsdag 24 juni 2010

SATS

Hallu der.
Idag ska jag in till SATS odenplan för att skriva avtal. Jag ska ha step-pass där fre kl 12 from v.29. Så kom dit å hoppa å studsa med mig. Det blir kul. Jag vet att du vill.

Fick hem min bikini igen från Laredoute. Jävla skitföretag det där. Skickade tillbaks bara överdelen för ja behövde den i lite större strl. Nejmen då får jag tillbaka överdelen i samma strl plus underdelen i större strl... som ja redan hade hemma i mindre strl för den passade...
ringde å de ba:
- Neeej!! Men hallå sådär kan du junte göra.. (på göteborska)
- Nähä? å varför inte? Som om alla tjejer är lika stora upptill som nertill....??
- Nejmen dååå får du köpa de separaaaata bikinidelarna..
- Jahaaaaaaaaaaaaaaaaa, skit ner er, sa ja å lade på.. idiots!

Midsommar ska firas ute på Elgö med Johan och hans släkt! Ska bli röjigt, men jag jobbar i stan kl halv nio dagen efter, så det blir nog lugnt...

Puss puss på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar