måndag 6 december 2010

Helgen går så fort..

Svopp, sare bara så varen över! Typiskt! Ny vecka, ny kurs, besked om godkänd på tentan, wohoo. Satt inte helt fel.
Dock kmr jag inte få jobbet å psyket =( Hon som skulle slutat, ska inte sluta så nu ska jag söka på ortopeden där jag redan jobbar som undersköterska. Tre st ska vidareutbildas, allt hänger på dem, kommer någon av de in, har jag en plats, de ville gärna ta emot mig där sa de. Kuuul! Men men, den som lever får se. Söker på som vanligt.

Det var skitroligt i fre verkligen. Vi va på Solidaritet, skiiitakul asså basså. På lör var jag med Johans när hans chef fyllde 40. jag körde dock bil eftersom jag var ganska bakis...

Ska jag köpa dessa skor? Tycke de va coola, inte alls min stil, men tänk er dem på sommaren när man e brun, blond, har något coolt tajt fodral med slitna ljusa jeans .. mmm, mmm, picture it! Najs!

1 kommentar: