måndag 20 december 2010

Igår var en engångsföreteelse

En Grinch e alltid en Grinch, det bara e så, därmed basta. Men pepparkakshusbygge och mys me Johans familj var jättekul, snyggt blev d också, vi gjorde allt från grunden!

Kollar ut genom fönstret precis och shit va d snöar?! My god, undrar om d blir nån vit jul i år...
Igår råkade jag facerapa Johans pappa! Hahahaha, shit va kul d va. Ja höll på å skrev på vad jag tror e Johans iphone, så när jag precis tryckt på "share" så ba: Men e d här verkligen Johans telefon, den känns annorlunda...? Så var det Anders iphone! Jag skrattade så jag dog och skämdes lite också, blev helt röd i fejan! Garvar fan fortf nu... hahaha.

Såhär skrev ja: "Min tjej är den bästaste som finns i löööööv her so much" hahaha, förlåt Anders! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar