söndag 12 december 2010

Hjärta dig

Du får mig att må så sjukt bra! Jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär kär igen och jag hade verkligen superfel. Ikväll e du på jobbet och det e sjukt, vi sågs imorse, men jag saknar dig och längtar tills jag får pussa på dig igen. Vi har varit ihop i ett år och två månader och det har varit de absolut bästa i mitt liv. Hoppas att det alltid kommer att vara vi, jag kmr aldrig att lämna dig. Du är mitt allt. Idag när jag åkte hem från Diana (Var btw så jäääkla kul att träffa henne igen! Vi käkade middag och snackade massor, suuuperkul verkligen!) så tänkte jag hur det skulle varit att vara singel och åka hem till en tom lägenhet och fick en klump i magen! Fyyyy va ja inte vill vara själv, det e så sjukt tråkigt. Jag är så himla nöjd med mitt liv och att du är en del av det och gör det så himla bra! Puss och kraaaaaam!!!

2 kommentarer:

  1. Heeeeej sötjosse! Det var jätte roligt att ses, du e så gullig o tack för hjälp med julklappsinhandlingen! Puss o hälsa till karln din som verkar vara en riktig stjärna :-)
    Love Diana

    SvaraRadera
  2. Heey lady di! Jaa va verkligen superkul! Får vi göra om snart! ;-)
    Det va så lite så, hoppas din karl blir glad! Puss och kram

    SvaraRadera