onsdag 9 mars 2011

Arbetsintervju

Oooh! Har precis varit på en arbetsintervju på gamla stans laser och kirurgi! Det gick jättebra och faaan va ja vill jobba där! Men... Självklart ett men. Det e bara 50-60 procent. Jag kmr aldrig klara mig på en lön som ligger däromkring, d kmr aldrig funka. Jag tror att ja kmr få d här, d va jättemånga som ansökte, men om jag inte får mer arbetstid eller högre lön så måste jag tacka nej.. Såååå tråkigt! Hoppas att de sparar mig till en annan tjänst som kanske kmr i framtiden.. Ska snacka lite med henne. Iaf sjukt roligt att få komma dit bara.. Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Min polare jobbade där i ett år typ..mkt som är skitbra men inte allt kan jag säga!

    SvaraRadera
  2. aha, tråkigt. D va iaf kul att de ville ha mig på intervju, som sagt kmr d inte bli att ja börjar där.. kram =)

    SvaraRadera