måndag 14 mars 2011

Good morning everybody!

Lege rå? Med mej ere bara sjässt serrni. Knr mig pigg för en gångs skull.
Idag ska jag träna med hanna efter jobbet. Det ska bli skoj! Sen ska jag anmäla mig till vårruset. Nu jävlar! Det e skitbra, för då har man nåt att träna inför, blir lite roligare då.
Hörrni läsare, jag får så otroligt mkt post hemskickat hit, det e jättegulligt, men asså sluta tack. Guuud, asså d e så himla jobbigt att vara poppis.

Igår hittade vi lite stuff på IKEA. Lite hyllor och sånt som ska upp in da kitchen. Man kände sig som en kossa som vallades fram och tillbaka mellan alla markeringar inne i varuhuset.. jag får panik på sånt. Jag träffar så mkt folk i mitt jobb så när jag har min fritid vill jag inte ens se så där mkt människor. URS!

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar