onsdag 23 mars 2011

Singel

Jag kan störa mig så sjukt hårt på tjejer som säger såhär:
- Asså i helgen då ska vi ha SINGELkväll! Det ska verkligen bli sååå roligt! wooho, nu kööör vi. (Till tjejgänget där vissa har respektive och vissa är singlar)

Vad hände där liksom? Vi som har en respektive får inte följa med för vi är inte singlar? Näää, självklart eftersom vi inte är roliga alls eller kan festa som alla andra människor bara för att vi har nån hemma som vi tycker om?! Jävla mobbing skulle jag vilja säga.
Du kan gå ut själv som en RIKTIG singel och ha skitkul, noooooooot, tönt!

5 kommentarer:

  1. Ta upp det med dina vänner istället för att skriva kryptiska meddelanden på din blogg?

    SvaraRadera
  2. Haha okej? My god, som om ja inte gör det?? Det här är allmänt och inte riktat mot en speciell person, verkligen ingen i MITT kompisgäng, men det är så jag tycker, därför skriver jag det i min blogg. Du, anonym,verkar inte kunna stå för vad du skriver. Läs inte min blogg då om du blir så irriterad, det är ett fritt val. Ha en bra dag =)

    SvaraRadera
  3. Ha ha man blir särbehandlad hur man än har det. Tror du jag (som singel) fått höra "Vi ska ha parmiddag" tydligen är man inte välkommen där som singel. Undrar vad som görs på dessa parmiddagar, gangbang eller vaddå, eftersom man tydligen måste ha respektive med sig för att duga =)
    Det finns muppar i alla dess former!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sant jessica! Men du är alltid välkommen hos mig! Även som singel! ;-)

    SvaraRadera
  5. Tack =) Du e snäll du!

    SvaraRadera