tisdag 15 mars 2011

Här ska byggas muskler!

11 kommentarer:

  1. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein/100-casein-gold-standard

    Är det detta ni köpt?

    SvaraRadera
  2. Har du kört de där länge? Jag ska börja med GRS-5 protein system. :D Späääännande! :D /Annaaa K

    SvaraRadera
  3. OOj, okej, jag eller jovis vet inte vad d e, hoppas d e bra =)
    Kom ihåg att du måste äta riktig mat också och inte bara proteinpulver!

    SvaraRadera
  4. Okej!! Jaa jag vet. Jag kommer ersätta mellis med pulvret och efter träningarna på kvällstid ifall jag har ätit middag innan träning. Ska bli spännande att se utvecklingen! Men det tar ju jäkla länge innan musklerna börjar komma. Nu går man ju ned i vikt istället. Vad är din vikt på?

    SvaraRadera
  5. Jamen va bra, det låter ju kanon, precis så jag tänkte göra också. Hur mkt tränar du då i veckorna? Och vad äter du för mat?
    Jag väger runt 54 tror ja, va längesen jag vägde mig, vikten säger ju eg inte så mkt..

    SvaraRadera
  6. OKej .. jag ligger runt 55,5 till 56,0 nu .. gått ner från 58! Ne precis, vikten säger ju inte så mkt .. men jag blir ganska peppad av att se att det händer nått! :P
    Jag tränar kanske 4-5 gånger i veckan, hur gör duu? Så himla skönt att komma igång .. i lördags när det var superfint väder så gick jag ut å sprang i hagaparken, så himla skönt! :D

    Jag äter havregrynsgröt på morgonen, sallad med nå protein till lunch och sen blir shaken till mellis .. på kvällarna är det olika. Vi har helt slutat med pasta hemma, så det blir mkt kött och potatis. Potatisen är ju inte världens bästa heller, men känner att det ändå blir på en bra nivå! :) Hur äter ni??

    Grattis till nya jobbet förrsten? Är det vanliga tider?

    SvaraRadera
  7. Säg till om din va god, för min va förbannat äcklig! uschhhh! :(

    SvaraRadera
  8. Duktigt av dig! Jag tränar typ två till tre ggr i veckan. Ibland fyra, men d e bara om ja haft en bra vecka på jobbet. Skitmysigt med vår! Jag ska också börja springa ute. Du ska inte springa vårruset med mig då? ;-)
    Jag äter lite olika, men iaf fem eller sex mål per dag. Mellanmål inräknat, efter jobbet ska jag köra shakesen...
    Tack! Jag e skitpeppad och jättetglad för jobbet.

    SvaraRadera
  9. Jaa jag pratade lite med hanna om vårruset, till och med hanna var lite taggad för det! jag funderar faktiskt på att göra det. Har tänkt lite på midnattsloppet, ska kika på vårruset .. vore ju superkul! Utmaning!!

    Aaa de här med måltider är ju min svaga sida. Är inte alls duktig på att äta flera gånger och i små portioner! Det måste jag bli bättre på!

    Va härligt!! Kör på !!! :D

    SvaraRadera
  10. Jaa men kör! Vårruset e ju bara fem km.. Midnattsloppet e en mil..

    SvaraRadera