tisdag 30 juli 2013

Back to work

Happ. Där var min mammaledighet helt slut :( Buhu. Har några dagar kvar men de vill man ju spara när det är jul och sådär. Vilken dag. In i hetluften direkt, satt i en halvtimma cirkus.. Nu är man utslagen i soffan och väntar på mina killar som varit på utö idag. 

Jag tog ett snack med min chef också. Så svårt för mig att jobba där eftersom Johan också kommer att jobba skift. Vi kommer jobba om varandra hela tiden. Jag vill inte ha det så. Jag har kollat med bemanningsföretag och där kan jag jobba 80% (inga helger, kvällar osv) och få ut samma lön jag får ut på ortopeden... fast där jobbar jag ju 100%. Saken är den att jag inte riktigt vet om jag är redo att byta än.. Jag vill liksom jobba kvar lite till... Men jag har inte bestämt mig. Det tåls att tänkas på.. 

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar