lördag 13 juli 2013

Strand

Igår var vi på strand. Tre av oss tog gräddfilen in och två av oss andra fick betala inträde. Hur man lyckas? Tja, ha en självsäker attityd och gå på rätt sida av räcket så funkar det, jag lovar. 

De spelade så sjukt bra musik igår. Det var helt galet. Aldrig varit med om så bra musik hela kvällen, allt han spelade var ju fantastiskt bra! Det roliga var att det var två dj's också som måste varit runt 50 barre. Hahaha helt fantastic! (Fantastic sägs med Sean Connory-röst för övrigt om någon undrar). 

Dock tog en kille mig på röven, jag vände mig om blixtsnabbt och frågade vad fan han höll på med och att det inte alls var okej. Så blev han sur och sa att jag borde varit mer säker på att det verkligen var han som hade gjort det, men jag var väldigt säker. Sa åt honom att sticka iväg bort från min åsyn, men han stod kvar. Då tog jag tag i en vakt som stod väldigt nära och bad honom hjälpa mig. Men vakten intog stoneface och svarade inte ens när jag pratade med honom. Så sjukt. Blev väldigt förvånad. 
Till slut gick snubben som tog mig på röven av sig själv, men jag hatar när folk gör sådär. Det blixtrar till i mig!
Bara för att man är ute och dansar så är det okej att ta på nåns röv? Blir så sjukt förbannad. 

Förutom det så hade vi jätteroligt. Ikväll blir det lugnare eftersom vi ska ha städat imorgon innan vi lämnar lgh kl elva. 

Idag blire sol och bad! Hepp!


Dj:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar