måndag 1 juli 2013

Kaninen

Här är kanindräkten som vi har förföljt Lollo med. Första gången hon mötte kaninen var det jag som stod utanför hennes port innan hon skulle till jobbet. Stod utanför hennes port i en timma och 10 min. Svettigt värre. Folk tog kort och filmade mig. Så kom det fram en dam som sa: "ska du stå här länge?" "Nja, kanske en tio min till iaf, vad tänkte du på?" Hon sa: "nej för jag är psykolog och har en klient om en halvtimma så jag tänkte om du kunde flytta dig lite..?" Hahahaha.. Hoppas det var en klient som hade vanföreställningar om kaniner ;)



När jag besökte henne på jobbet blev hon livrädd och tjöt till av skräckblandad förtjusning. Hon fick denna fina present. Gissa vad som var i? Jo, massor med morötter och ett par kaninöron. Öronen skulle hon ha på sig samma kväll då hon sprang ett lopp och fota. Fotot skulle hon lägga upp på instagram med hashtaggen ILOVERABBITS! Hahaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar