onsdag 3 juli 2013

PT-pass

Tjäna!

Idag har jag haft ett PT-pass tillsammans med Christer på Balance. Han var skitbra! Skulle lätt kunna boka lite fler pass med honom. Nästa är på ons nästa vecka innan jag drar till Öland med tjejerna. Jag kommer inte kunna gå imorrn, den saken är klar. Vi körde fem övningar i cirkel, fick vila två min emellan sen körde vi nästa varv.. Så höll det på så tills jag hade kört fem varv. Vi har ju aldrig kört tillsammans förut så han ville först se hur pass tränad jag var och han sa att det var starkt jobbat av mig och att jag återhämtade mig bra mellan varven. Det är ett bra betyg :) sjukt nöjd. Vältränad gick man höra också, jo man tackar ;) hihi.
Nu ska jag bara ta fet piano, dricka lite kaffe och chilla. Ikväll blire sånglektion med Agneta! Ska bli skitkul, var längesen jag var där nu. 

Puss puss på er

Bulgarian split 
Utfallssteg med kettlebells
Springa 200m på ett löpband som drar igång när man kutar och inte i en spec fart
Chrillemannen!
Här fick jag dra en vikt med rep
Sen fick jag också hoppa upp på en låda tio ggr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar