onsdag 11 juni 2014

3 dagar kvar...

Hektiskt nu de här sista dagarna. Till råga på allt är Leon jättesjuk och var hos farbror doktorn i måndags med kruppliknande hosta och feber. Han fick antibiotika som han nu ska äta i tio dagar stackarn :( han börjar må lite bättre men han äter superdåligt, så himla jobbigt. Hoppas han mår bättre på lör. 

Jag har bokat in en danskurs för mig och Leon i höst, funky kidz heter det. Superkul! Vi ska gå varje lör och sen i slutet på terminen blir det uppvisning, superexcited! 

Har även bokat in mig på tårtkurs i oktober hos Magnus Johansson, ni vet han domaren i dessertmästarna. Ska bli sååååå himla kul, jag LÄNGTAR!


Imorgon blir det bättre uppdatering för jag ska fylla tårtor, binda blommor och fixa naglarna!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar