fredag 6 juni 2014

En vecka kvar

Jag har en hatkärlek till mitt jobb. Ibland älskar jag det och ibland hatar jag det och idag var en sån dag som jag hatade det. Fy! Sprang som ett jäkla djur i korridorerna och när man var klar med en sak kom nästa och nästa och nästa... Det tog aldrig slut. Jag var överallt och ändå kändes det som att jag inte fanns där för patienterna. It sucks! Jaaaaja, nog om jobbprat. 

Imorgon är det bara en vecka kvar!!! Så spännande. Vi var ju och pratade med prästen i förrgår och jag började gråta redan där, alltså hur ska jag klara av det här?! Hahaha. 

Bara blommorna och tårtan kvar, yay. Ni kommer få se massor med bilder sedan jag lovar. Trist att inte kunna lägga upp nåt här som jag pysslat med. 

Nu är det helg äntligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar