söndag 15 juni 2014

God morgon

Idag vaknade jag upp som fru Carell Törnqvist och det känns fantastiskt! Jag gav Johan en parfym i morgongåva, Armani sport och nu luktar han som en kung ;)

Igår var ju såklart den bästa dagen i mitt liv. Det var då roligt och allt var jättelyckat. Kunde inte drömt om hur bra det blev, allt bara flöt på. Toastmaster Tompa skötte allt galant och servispersonalen var ju proffs (mina gamla chefer på båtarna) så ni hör ju...

Vigseln var magisk, men prästen var lite trött och sa fel namn på mig, sist jag kollade hette jag inte "Canell" direkt, haha! Emelie Clausen sjöng inmarsch med "marry you", Bruno Mars och utmarsch "forever" med Chris Brown och hon sjöng fantastiskt som vanligt. Johans farbröder och pappa sjöng Bröllopsklockor och det var sååååå himla vackert så de fick sjunga en gång till sen på festen. 




Maten var jättebra och tårtan blev succé. Jag var jättenöjd med hur jag såg ut, maria hade ju fixat mig som en prinsessa och Johan var så stilig. 





Nu ska vi gå igenom lite presenter och sen till båten för att plocka upp lite som är kvar. Efter det ska vi till viby och hämta vår lilla älskade son! 


Tack alla som kom och förgyllde vår dag. Massa kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar