måndag 16 juni 2014

Pyssel

Mkt pyssel blev det till bröllopet. Bland annat dessa ljushållare jag gjorde av barnmatsburkar! 



Gjorde ca 30 st. Blommorna bands som sagt av Frida och de köpte jag på Ica. Kostade 40kr/10 st rosor jämfört med blombutik där de tar 20kr/ros. Sjukt värt för det blev minst lika vackert! 


Älskar som sagt kombinationen orange/rosa. 
Bordsplaceringen gick i cerise/silver.


Vi hade även tavlor (silverramar) med ett kort i på mig och Johan där vi håller i en bokstav för att numrera borden. 


Kan lägga upp alla en annan gång. Band även små rispåsar så alla gäster fick varsin (70 st). 

Tårtan och cupcakesen slet jag ju som ni vet med i nio timmar dagen innan. 




Fantastisk dag på alla sätt, lätt den bästa i mitt liv! 



1 kommentar:

  1. Ett så fantastiskt bröllop från början till slut! Du såg ut som en prinsessa!

    Nyfiken på bild av alla presenterna! :)

    Puss puss

    SvaraRadera