torsdag 28 augusti 2014

Body sugaring

Har ni hört talas om Alexandria professional? Det hade inte jag heller, förrän min kollega började prata om det. Hon är en forna hudterapeut som fick nys om denna metod, startade upp ett företag här i Sverige eftersom det endast finns i USA och nu långsamt så börjar hennes verksamhet att växa.
Det handlar om hårborttagning och man använder sig av socker för att ta bort hårstråna. Allt är organiskt och skonsamt för huden och motverkar inåtvuxna hårstrån, ärr, infektioner i hårsäckarna m.m.
Hon frågade om jag ville vara testperson och såklart vill jag det. Nu är jag dock så taggad på att prova det så jag vet inte om jag kan vänta tills hon håller kurs utan kanske testar en gång innan. Hon har nämligen nyligen fått en salong i Sundbyberg att utöva den här behandlingen. Ni borde gå in och kolla på
www.alexandriaprofessional.se om ni hatar kroppshår lika mycket som jag..haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar