torsdag 14 augusti 2014

Gifta i två månader

Nu har vi varit gifta i två månader! Wiho! Känns fortfarande fantastiskt. Är det någon skillnad, undrar ni? Inte mycket sådär i vardagen, men jag älskar att vara gift med mannen i mitt liv. Du är fantastisk Johan och du gör mig så lycklig. =)

Innan jag träffade Johan var jag en vilsen själ.. jag mådde dåligt och var väldigt negativ. Hade träffat en del killar som behandlade mig illa (särkilt mitt ex) så mitt förtroende för killar var inte speciellt stort. Johan har lärt mig massor med saker.. han har bland annat lärt mig att vara en bättre människa. Jag känner mig lugn och trygg med honom och som att jag kan klara allt med honom vid min sida. Han har också lärt mig att ingenting är omöjligt och att man kan uppnå en massa saker bara man vill. 

Djupt inlägg hörreni, men allt är inte ytligt, även om det kan verka så ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar