söndag 24 augusti 2014

Sliten.se

Herreminjesus! Det var typ flera år sedan jag var ute sådär sent som igår. Jag kom hem vid sex liksom!! Fick skjuts hela vägen dit och hem av superfina Frida. Hon tog hand om mig hela kvällen. Vi började på soap och där träffade vi Johans kompisar Ingo och Åberg, jättekul. Dansade massa men igår så var det sjukt dålig musik.. vet inte vad dj:n höll på med.

Vid stängning så skulle Fridas syrra och hennes kompis till Hells Kitchen och vi kom ut rätt sen typ ett så vi hade inte riktigt dansat klart så vi hakade på. Ingo och Åberg hängde också med och vips så var vi inne på Hells.
Fick fyra kindpussar av Andreas Karlsson, inte illa va? ;) haha.. blev en del shottande (jag shottar liksom inte) och jag skyller ALLT på Ingo.

Middagen blev superlyckad och vi hade så himla trevligt igår. Efterrätten var to die for!!

Snart kommer Johan och Leon hem då ska vi mysa.

Puss puss


Min nya klänning från Rebecca Stella! 


Alltså herregud kolla de här blommorna jag fick av Frida! Floristkunskaper som hon har svänger hon ihop en sån här vacker bukett av icablommor på nolltid. Wow!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar