onsdag 3 december 2014

39.7 graders feber och fortsatt illamående

Hallu. Urs, fick feber igår. Känns dock bättre idag så det är ju skönt men är hemma från jobbet ändå, är så trött. Blev helt chockad igår när jag tog tempen. Jag frös som ett djur, burr så tog den bara på skoj och så visade den 39.7 liksom.. sjukt. 

Sedan jag blev gravid så har jag inte druckit en enda droppe kaffe.. inte ens sugen på cola som jag normalt dricker typ en gång i veckan. Eg ganska skönt att slippa, är ju inte direkt nyttigt. 


Vi var på ul igår iaf och bebisen verkar må fint och hjärtat tickar på där inne :D så himla kul att se den lilla/e. Är dock bara i vecka 10+3 och det var det jag trodde att jag absolut inte var i v 13 iaf så jag hade rätt. Så var det med Leon sist också.

Nu ska jag kolla film och krya på mig. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar