måndag 22 december 2014

Bestie

Lady Di fyllde ju år förra veckan och jag... hrm.. kom på det en dag för sent. KATASTROF jag vet, jag är typ världens sämsta vän!! Mådde så dåligt. Jag får skylla på graviditeten =s
Idag iaf skickade jag ett litet blomogram till henne som plåster på såren och hon blev minst sagt överraskad. Haha! Hon började gråta. Så gullig. Hon får nu också skylla på gravidhormoner då hon också kommer få en liten bebis i april. Ska bli så himla kul att vara mammaledig tillsammans med henne. Då ska vi gå och fika heeeeela dagarna. Hon och Lars håller även på att kolla på hus i Sollentuna och jag lobbar för att de ska flytta dit vi ska. ;) Hur perfekt vore inte det?

Kolla in Dianas blogg här och se blommorna jag skickade.

1 kommentar:

  1. Världens mest underbara vän!! Tack igen för blommorna, blev såå himla rörd!

    Åh tihi hur kul vore det inte om vi blev grannar! Vi fortsätter jobba på det! ;)

    Pussar Di

    SvaraRadera