söndag 21 december 2014

I ♡ ECO

Hej på er i julstöket! Har ni fått ihop alla klappar än? Jag mår fortf ganska kasst men jag försöker att inte gräva ner mig totalt. Mitt liv handlar bara om mat och sömn just nu. Skit kul jag vet. Det är därför jag inte bloggar så mkt för det är väl inget kul att läsa om? Nu har jag iaf köpt på mig lite Ecogrejer. Ska testa de här och se om det är nåt att hänga i granen eller ej.

Mjällschampoo. Brukar använda head and shoulders i vanliga fall för min hårbotten kliar av alla andra schampon så hoppas den här är lika bra. Luktar inte speciellt mkt dock... 85 kronor.
Estelle och Thilds rengöring 3 i 1. Luktar gott men kändes som man behövde ta ganska mkt för att ansiktet skulle bli rent.. men har bara testat en gång så vi får se... inte farligt dyr heller 200 spänn.
Nattkräm som inte luktar nånting. Kändes dock skön mot huden och verkar återfuktande. Dyrast, kostade 255 pix. It better be good.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar