onsdag 7 juli 2010

Hello in da house

Whaaat uuup??

Jag har f*cking asbajsa träningsvääärk! Haha... men det e skönt, då märks det att träningen tar iaf.
Fint väder idag, så himla najs, eftersom det blir grillning ikväll med typ ALLA jag känner, nejmen nästan. Hanna, Allie, Kim, Viktor, Anders, Amanda, Åsa, Ida... mfl. ;););) Wiiiie!! Blir perfekt att säga hej då till alla eftersom jag drar till Spain on Friday!

Igår var jag som sagt å hjälpte Ida och flytta lite grejer. Målade hennes sängskåp som var brunt, men som ska bli vitt. Hon bor på Sveavägen nu minsann den lilla fröken å herreminjesus vad fin lägenheten var. Helt nytt kök, asfräscht badrum, skitfina golv... Ett stenkast från hardrock liksom.... vadå lyxigt?!

Nu ska jag packa iordning och städa litegranna! Ha en askalas kväll, för det ska ja ha! Hörs ikv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar