måndag 5 juli 2010

Hellu everybooody

Najs dag, najs dag. Var skitkul att hämta tjejerna på Arlanda, de visste inte att ja skulle komma. Shiit va varmt d varit idag, men ska inte klaga jag bara ÄÄÄLSKAR sommaren... kan det inte vara såhär fint jämt??
Sen fikade vi å hade hur nice som helst..sen drog jag hem å tvättade lite, började tjuvpacka inför Alicante på fre (!!!!!!!!!!!!!!). Sen gick jag min sjua som vanligt.. å seeeeeeeeeeeeeeen...

Imorn ska jag gå upp, gå sjuan (igen) och sen ska ja in till stan å möta upp sötis lillasyster. Vi ska ha en systerdag å gå runt å shoppa å ha d mysigt. Hoppas det inte e så mkt folk bara, ja e lite folkskygg... nejmen fy faaan va äckligt d e med alla svettiga svetton i stan som typ stöter till en.. blä! Gå å tvätta er säger ja bara... vaski vask.

Sen ska jag hem till IDA! Hon har köpt en lägenhet på sveavägen och får tillträde imorgon. Ska hjälpa till och måla å så.
Pussar och kramar ses imorgon ;=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar