torsdag 29 juli 2010

Regn och rusk

Tjenixen på er era gamla galoscher.. det behöver man nu i det här regnrusket minsann. Tur att jag har mina röda gummistövlar. Jag hade de på mig idag tillsammans med en vit tajt klänning. Måste sett kul ut. Men det var bara till sophuset å tillbaka, där brukar ja hänga, det luktar så gott där NOT!

Kommer hem å ska tömma soptunnan, det va överfull och mitt smartskaft till huvud hade glömt att tömma den innan jag drog till öland. Jag och Johan bar dit den rackarn och skulle tömma, han hulkade som fan å höll nästan på å spy för det kom en odör jag aldrig känt förut. Sen upptäckte vi att det var fullt med LARVER i soptunnejäveln. Fy faaan, ni vet såna där som ser ut som likmaskar. Asså det va det äckligaste jag sett. Jag fick ryck å sprattlade som en fisk på torra land.

Nej, det var inte roligt kan jag säga er... sen spolade vi rent den och nu e den nice igen.
Johan frågade mig hur mkt jag skulle ha för att käka en larv, 10 miljoner var mitt pris, medan han själv skulle gjort det för tusen. Haha, ska fan be hnm göra det å lägga upp d på bloggen, så får han tusen pix av mig. Det skulle bli ett saftigt inlägg iaf ;) Eller hur?

Nu ska jag lyssna på musik och ha det skönt. Imorrn är det SATS-pass igen. Komsi komsi.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar