torsdag 29 juli 2010

Jag älskar..


..mina nya gummistövlar. Kan liksom inte riktigt sluta tänka på dem. Riktigt bra köp!
Snart ska ja ut in da woods å sätta på mig svampglasögonen och plocka svamp som aldrig förr, plock plock sa Juz i skogen. Sen kan man grilla de rackarna på en liten fin macka å mumsa i tysthet. Ja det kan man. Man kan även göra svampsoppa, soppa på en spik å glöm ej att fler kockar desto sämre soppa! Jajjamänsan!

Im in löööööve with my rubberboots! Even though it hurts! I don't care if I lose my mind, I just löööve my bootie-boots! (Fiolspel) Ungefär så skulle låten gå om jag fick skriva en till de röda skönheterna.

God natt. Nu ska jag lägga mig i min säng, kanske uppochner, det vet man aldrig. Man vet aldrig vad jag hittar på, nej det gör man icke. Mums mums sa räven. Godnatt John Blund kmr snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar