onsdag 28 juli 2010

Hemma med halmen

Tjooo! Nu är ja hemma igen. Blev en riktigt nice resa ner till beerduck (läs öl-and).
Känner mig riktigt utvilad faktiskt, nya friska tag tills jag börjar jobba på psyket på tis. Ska bli nice!

Vi bodde som ett kollektiv där nere... Först kom Lollo och Tulle ner, sen Tess å Patrick, sist jag...sen hälsade Jovis på en snutt också...haha han kom ända från varberg, hans polare var måttligt roade när de hade 35 mil till öland från varberg... sen 45 från öland till sthlm, inte diekt en genväg! Hehe. Men han drog hem nästa dag. Sen var mamma och pappa där också med tre dogs... så vi var 11 själar där nere som mest. Inte illa, inte illa.

Sen fick ju jag ett ryck och köpte en ny mobil och nytt abonnemang innan jag åkte ner. Först var jag rätt så missnöjd med hela skiten...men sån e ju jag hela tiden...ångrar å velar å hit å dit... trött man blir på sig själv ibland, men nu har jag vant mig vid den och tror det kan bli rätt så bra faktiskt.

Nu är jag hemma hos ansjovis och ska äta mat. Sen kommer min älskling imorn bitti när han jobbat klart och kryper ner hos mig. Myyyyyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar