lördag 13 februari 2010

Bakis

Hej hej i lingonskogen! Nu väntar jag på att en pizza ska leverera sig och hamna i min mage.. oxfilé me bea på =) Muuuums!
Nu kommer den!!!

Askul förfest igår, skikul att träffa alla Johans kompisar. De var skitroliga verkligen. Sen skulle alla dra till "Ett ställe på söder" där de, när vi kommer fram, säger till Johan: Gå ett varv du e för full!!
Jag å johan går iväg till bion, dricker lite vatten, sen kommer vi tillbaka, då har inte ens bordsbokningen gått igenom, så vissa går in å andra inte typ... jag blir skitarg och skäller ut vakterna... SMART!? Så går ja in, sen kommer dem efter två minuter å ba: ere du som e johans flickvän? Hahaha... jaba: ja... släng ut mig rå, jag vill inte ens va här..

Sen drog vi å råkade peka fuck you å skrika fula ord.. hahahaha.. vet inte riktigt va som hände. =S Oooops... jag å johan går vidare till göta källare, där han inte heller fick komma in för han va lite rund under fötterna. Hahahah... så vi drar till soap... å sen hänger johans kompisar efter å hanna kommer dit också... så det blev en utgång iaf! Men herregud vilken kväll... kmr inte ihåg när ja blev utslängd senast...lr jo, det va på patricia när jag å tess gick loss på inredningen!! hahahahahaha....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar