torsdag 11 februari 2010

Good morning everybody!

Solig härlig dag idag. Har typ sovit i tolv timmar... skojar inte. Men fortfarande känner jag mig trött, hur sjukt är inte det?

Nu ska vi ha opponering snart på vårt PM vi har skrivit. Domen kommer snart. HJÄLP!

Aja, det får gå som det går helt enkelt...

Imorgon ska Johan ha inlfyttningsfest. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Vi har gjort kryptonitgodisshots och sen ska vi till söder (OMG, läskigt! Jag som bara brukar hänga på stureplan, jag kommer gå vilse...) till ett ställe som heter Ett ställe. Knaaaaasigt vaaaa????

Good baaaaaaj madda fakkers.

1 kommentar:

  1. Det blir en grym helg..!! Först party, sen bakis hela lördan med godis, chirre och lärre och sen mys med lite smått och gott (och kanske nån överraskning...) på söndan... ;)

    Ps. jag lovar att ta hand om dig och hålla dig i handen när vi går till Ett ställe så Stureplansbruttan inte går vilse ;)

    puss baabee

    SvaraRadera