måndag 1 februari 2010

Haj haj

Så blev man sågad IGEN för ämnesvalet på c-uppsatsen...det här bådar inte gott, men man får inte ge upp! Så enkelt är det bara...
Ska strax dra ner till träningen och dansa asset av mig.

Jag och Johan åkte hem till hans kompis Johan (ja, alla heter Johan) igår. Vi blev bjudna på en smarrig biffstroganoff och sen blev det Guitarhero och Buzz på ps3. Jag spöade båda två i båda spelen, haha, vad ska jag säga, är lite utav en tv-spelsnörd.
Brukar ibland fortfarande köra mitt 8bitars Nintendo som är KULT!

Kom ihåg en gång när jag var liten. Vi brukade alltid plocka golfbollar på rangen vid Ullna, då Lollos dåvarande pojkväns pappa (Jonas och Jonas pappa Åke) typ ägde den. Jag och Tess va där å plockade å sen så fick vi åka med honom hem. Efter så fick vi vår lön å då råkade Åke ge mig lite mer pengar än Tess. (det skulle egentligen varit tvärtom). Då blev Tess sur och sa till mig att d va hennes pengar. Men jag va liten å fick aldrig några pengar så ja valde att behålla dem. Då blev hon jättesur.
Sen när vi kom hem, så frågade jag om hon ville spela Bubble Bobble med mig. (Typ världens roligaste nintendospel som vi spelade jääämt). Då sa hon att hon kunde det om jag gav henne pengarna som hon tyckte var hennes.
Eftersom jag så gärna ville spela så gjorde jag det...

hahaha.. det var tider det...

1 kommentar: