måndag 8 februari 2010

Hej hej tjolladolidej!

Wazzup i tomteskogen? Som ni hör är jag på bättre humör, då PM:et blev klart i tid och bidrog till två hela lediga dagar mitt i veckan. Me Loooove!!
Så ikväll ska jag ner å träna bj som vanligt, sen kommer min loverboy hit och imorgon ska han å ja åka långfärdsskirdskor! Har typ aldrig åkt det, men hur svårt kan det vara liksom? Jag är ju bra på allt ;) så det spelar nog ingen roll.
Vi ska ta med mat å varm choklad, så vi blir ena riktiga friluftstöntar!
Sen på onsdag ska jag åka längdskidor igen med Ida. Så himla kul! Blir mkt träning den här veckan. Me like!
Ska ta mina mått nästa vecka runt mage, midja, lår och rumpa för att se om det blivit nån skillnad.

Veckan i träning ser ut som följer:
Måndag: Bodyjam
Tisdag: Långfärdsskridskor + bugg
Onsdag: Långfärdsskridskor igen? + längdskidåkning + bodyjam
Torsdag: Bodystep
Fredag: Vila + inflyttningsfecke hos Johan toan
Lördag: Bakis + sticka bullar i flistyg
Söndag: Powerwalk?

Catch ya later suckerrrrrs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar