torsdag 26 augusti 2010

Burr burr

E hemma hos mamma nu. Sista kvällen jag bor här kan man säga. Imorgon bor jag hos Jovis. wiiie ska bli kul! =) Tar nog en stund att få ordning allt eftersom garderobsdelarna inte kommit än..men vafan, det e bara ett tag sen blire bättre.

Sitter här i mitt rum, det e helt kalt. Ser helt sjukt ut. Dessutom fryser jag om näsan och tårna. Ursäkta mig mamma, men det ska bli skönt att få bo i en lägenhet där värmen är på jämt! Slipper man frysa och ha en gammal värmefilt om sig om nätterna. Jovis e mitt mänskliga element. När jag kom hem om vintrarna då man varit ute å svirat, vare som ett frysrum i mitt rum. Här kunde man typ hänga massa kött och det konserverades I promise.. Då vare bara att sätta på värmefilten och vänta tills det blev varmt.

Idag var det massa polacker i huset och monterade in en diskmaskin, ni vet den som Johans pappa fixade till mami? De kunde ingen svenska så mamma stog i köket och flaxade med armarna samtidigt som hon använde korta koncisa ord som: "Bort! Hur mycket? Betala! Problem?" och försökte leka charader. De fattade inget ändå, "no försto" sa de, men diskmaskinen blev insatt. Det var väl förjäkla tur, för det var ju det som var meningen.

Nu ska Jusse tuss sova för hon e trött. Imorgon är en stor dag. Jag ska flytta och sen ska ja klippa mitt jävla barr som växt en meter under sommaren. Pöss å gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar